9.9.08

Öfke Kontrol Programı


Nerden girdiyse hayatımıza yine, böğürerek beyaz camdan çıkardı kafasını, yine, Cem Uzan. Başbakana hakaret ettiği iddiası ile yargılanıyormuş, mahkeme öfke kontrolü programına katılmasına hükmetmiş, dayı da cezasını anlamamış.

"Sayın Uzan" avukatınız mı kıt siz mi kıtsınız anlamadım. Siz ve avukatınız lütfen bkz. 5237 s. TCK md. 50 - Kısa süreli hapis cezasına seçenek yaptırımlar.
İki önceki seçimde nerdeyse meclise girecekti ve yasayacaktı bizi bu adam yav!

Bir de benim doktor/terapistim muhteşem ve yetkin bi adam. Ve fakat haftada bir gidince biraz tuzlu kaçıyor. Cem Efendiyi ona göndersem, doktor benden alacağını da ondan alsa, ben de beleşe gitsem diye geçti aklımdan. Adam kooooskoca amerikayı dolandırdı diye takdir ediliyor ya kimilerince, benim tarafımdan ancak böyle takdir edilebilir.
Haberiniz olsun yani Cem Bey. Arayın beni pls...
Optm cnm grsrz kib aeo...

(Fotoğraf için mguray'a ve model olan amcaya teşekkürler...)

2 yorum:

aydın b. dedi ki...

ahahhhuhaa! çok güldüm valla çok eğlenceli olmuş.
bu arada, cem uzan' ın bizi yasamasından daha da büyük bir sorunumuz vardır ki o da yaşamasıdır kanımca.
yani bu adam var, nefes alıyor veriyor senin benim gibi vesaire. korkunç valla.

AluminyumFolyo dedi ki...

tişekkür ederim efen'im.
bizi yasaması yaşamasından daha korkunç bence. rice da yaşıyo, bush da yaşıyo, herkes yaşıyo ondan yani...