2.9.08

Deniz Yıldızı'na...

Sen doğmadan bir gün önce annen bana moral veriyordu. Evet, ben de ona vermeye çalıştım ama daha ziyade o ilgilendi benimle. Bugün senin doğacağını bile bile... O denli güçlü bir kadın senin annen. Bunu sakın aklından çıkarma.

Doğduğun gün (bugün) babanla konuştum. Annenin kontrolleri yapılıyormuş, durumu iyiymiş. Senin de durumun iyiymiş. Baban seni kucağına alınca gözlerini açmışsın, bu genelde olmazmış. Bir de babana benziyormuşsun sanırım. Baban "keşke annesine benzeseydi" dedi. O denli seviyor yani anneni, bunu da sakın aklından çıkarma.

Bir de bence babana benzemende bir sakınca yok, güzel bir insan senin baban...

Annenle baban evlenirken ağlamıştım usul usul. Sen doğduğunda da ağladım, hiç de usul usul değildi bu sefer.

Bahtın açık olsun, annenin babanın değerini bil Deniz Yıldızı. En kısa zamanda görüşmek dileğiyle... Güzel kokulu ensenden öpüyorum.

Folyo Teyzen

21.08.2008 İstanbul

Hiç yorum yok: